ABS heeft zich per 1 juli versterkt met Dé van de Riet als Strategisch Adviseur Communicatie.
Dé heeft de nodige kennis en inzicht in (dierlijke) productieketens. Daarbij brengt hij voor ABS ruime ervaring in het communicatie-werk: van woordvoering, issue- en beleidscommunicatie tot en met projecten op consumentenniveau.
Dé werkte al twee dagen per week via ABS voor stichting Brancheorganisatie Kalversector (SBK). Daar geeft hij inhoud aan het communicatiebeleid, aan de campagne Nederland Kalverland www.nederlandkalverland.nl en is verantwoordelijk voor de vernieuwing en actualisatie van de website www.kalversector.nl.
De inzet bij ABS wordt nu uitgebreid naar fulltime. De wederzijdse ambitie is om ABS te positioneren als de professionele dienstverlener voor brancheorganisaties, bedrijfsleven, stakeholders in het brede werkveld van agro-food. Voor ABS is de expertise van Dé, met een breed netwerk en ervaring in veel facetten van het communicatie-vak een welkome aanvulling op de diensten, die ABS als service organisatie aan diverse opdrachtgevers biedt.
Bron: Agribusiness Service